niedziela, 18 stycznia 2009

Życzę zdrowia i pogody ducha

Poniżej przytaczam moją odpowiedź na tekst RASTAMAN'a, zamieszczony na www.badmintonnews.pl.
Kilkukrotne próby przesłania mojej odpowiedzi - komentarza na tę witrynę nie powiodły się.

Stąd, dla Czytelników mojego bloga pełny tekst, tego co chciałem zamieścić w odpowiedzi:

Można być życzliwym i "życzliwym inaczej". Każdy z nas wybiera to co mu odpowiada.
To co odpowiada jego mentalności.
Wybrałeś, co chciałeś. Twój wybór.
Życzę zdrowia.
Życzę szukania pozytywów w życiu.
Będziesz zdrowym.
Będziesz optymistą.
Będziesz profesjonalistą.
Będziesz spolegliwym.

A propos profesjonalizmu.
Mam prośbę, abyś posługiwał się prawdziwą informacją. Oczywiście nie musisz.
Zawsze jest to twój wybór. Jak to mówią, co posiejesz, to zbierzesz.

Jedna z bieżących informacji:
Reprezentuję, jako prezes, Zachodniopomorski Związek Badmintona w procesie przeciw
Polskiemu Związkowi Badmintona o nieudzielenie informacji publicznej [przez PZBad].
Rozprawa odbędzie się 21.01.2009 r., o godz. 10.40, w sali F Wojewódzkiego Sądu Admininstracyjnego w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.
Wstęp wolny.

Dla zainteresowanych moim blogiem, podaję adres:
http://stelterbadminton.blogspot.com/.

Życzę zdrowia i pogody ducha

Marian Henryk Stelter
trener badmintona kl mistrzowskiej

Ps. Jakbyś znalazł chwilę czasu, przekaż pozdrowienia obywatelowi Włostowskiemu.
MHS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz