czwartek, 8 października 2009

Swiatowe Igrzyska Polonijne w Toruniu

W pierwszej dekadzie sierpnia br., w Toruniu, odbyły się Światowe Igrzyska Polonijne. W programie był również badminton. Ponieważ pochodzę z Torunia zainteresowałem się tą imprezą . Zgłosiłem się jako wolontariusz, do pomocy w obsłudze imprezy, a badmintona w szczególności.

W prezentowanym klipie [źródło: TV Toruń] pokazuję fragment fantastycznego otwarcia imprezy, które zrobiło wrażenie wśród Polonusów i pozostałych uczestników. Sceneria toruńskiej Fosy Zamkowej jest niesamowita. Robi wrażenie.

Miło było dowiedzieć się, że wśród uczestników turnieju badmintona, było dwóch graczy, których przed laty trenowałem. Dowiedziałem się, że mnie pamiętają:
- jeden z nich wspomniał, że zapamiętał mnie z tego, że musiał tyłem schodzić po schodach po moich treningach,
- drugi z nich wspomniał, że był na mnie wściekły, że na zgrupowaniu ani razu nie zagrał meczu i że ćwiczył wyłącznie technikę, a po zgrupowaniu był cokolwiek zdziwiony, że zaczął wygrywać z przeciwnikami, którzy dotychczas byli lepsi.
Obaj, wygrali wszystko co mieli do wygrania. Zdobyli po dwa złote medale, w grach, w których występowali - singlach i deblach.
Brawo Andrzeju i Krzysztofie !

















Na fotce, w głębi, zwycięski debel JAKUB KOŁODZIEJ & ANDRZEJ PAWLIK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz